Conf. CSORBA Luiela Magdalena
Universitatea | Universitatea "Aurel Vlaicu" Arad |
---|---|
Evaluator pentru domeniul |
Economie (C6) Științe economice I
|
Studii universitare
1990 - 1995 | licențiat în Economie, specializarea Economia produselor agricole şi silvice |
1995 - 1996 | master în Finanţe, specializarea Fiscalitate |
1996 - 2003 | titlul de doctor în Management (Științe economice) |
Experiență în învățământul superior
2000 - 2004 | Lector la Universitatea "Aurel Vlaicu" Arad, Ştiinţe Economice, departamentul Management marketing |
1997 - 2000 | Asistent la Universitatea "Aurel Vlaicu" Arad, Ştiinţe Economice, departamentul Discipline Economice |
1995 - 1007 | Preparator la Universitatea "Aurel Vlaicu" Arad, Inginerie şi Ştiinţe Economice, departamentul Discipline Economice |
2004 - 2010 | Conferențiar la Universitatea "Aurel Vlaicu" Arad, Ştiinţe Economice, departamentul Management marketing |
Experiență de cercetare științifică
2010 - 2010 | Tamaro - consultanţă transfrontalieră pentru IMM-urile române şi maghiare |
2007 - 2010 | Educaţia consumatorului -Dolceta-proiect EC-DG SANCO |
2008 - 2010 | Nu suntem invizibili- proiect finanţat de Club Rotary-Alzenau |
2007 - 2007 | Dezvoltarea cartierelor private de locuinţe în judeţul Arad, încheiat între UAV şi SC Nord Stadt SRL Arad |
Experiență în evaluarea academică
Funcție QA în universitate: |
Publicații semnificative din ultimii 5 ani în domeniile de expertiză și QA
- Csorba Luiela, Macroeconomie, Editura Editura Gutenberg Univers , 2009
- Csorba Luiela, Protecţia consumatorilor în economia de piaţă, Editura Universităţii Aurel Vlaicu Arad, 2010
- Csorba Luiela, Microeconomie, Editura Editura Gutenberg Univers Arad, 2008
- Csorba Luiela, Economie, Editura Editura Gutenberg Univers Arad, 2008
- Csorba Luiela şi Bâra Eva, Economia comerţului, Editura Universităţii Aurel Vlaicu Arad, 2008
- Csorba Luiela, IMM-urile şi rolul lor în economia modernă, Editura Gutenberg Univers Arad, 2007
- S. Szenteşi, R. Lile, L. Csorba, L. Bălan, S. Rusu, Statistică, Editura Universităţii "Aurel Vlaicu" Arad, 2009
- E. Ţigan, O. Brânzan, L. Csorba, Ecological footprint tool for calculating the environmental flow, Editura Bulletin UASVM Agriculture 65, 2008
- L. Csorba, F. Sabău, Consumer protection - a major element of the communication strategy in forestry (ISI), Editura Bulletin UASVM, Agriculture 66, Cluj , 2009
- R. Lile, L. Csorba, Development strategies for sustainable development (B+), Editura Banats University of Agricultural Sciences and Veterinary Medicine, Timişoara, 2010
- L. Csorba, R. Lile, An evaluation of the sustainable tourism development in Romania, Editura Research Journal of agricultural science, Banats University of Agricultural Sciences and Veterinary Medicine, Timişoara, 2010
- L. Csorba, E. Ţigan, O. Brînzan, International marketing strategy (B+), Editura Analele Universităţii din Oradea, TOM XVII, vol. IV, 2008
- L. Csorba, O. Brînzan, E. Ţigan, The protection of the Romanian panification products consumers (B+), Editura Analele Universităţii din Oradea, TOM XVII, vol. IV, 2008
- L. Csorba, R. Lile, Decision making in uncertainty, by fuzzy theory and logic, in the field of Romanian investments (B+), Editura Agroprint publishing house, Timişoara, 2008
- R. Lile, L. Csorba, Managementul calităţii totale, Editura Agroprint publishing house, Timişoara, 2008
- R. Lile, L. Csorba, Globalizarea şi organizaţiile mileniului al treilea, Editura Agroprint publishing house, 2008
- L. Csorba, O. Brînzan, Waste management - an important component for a sustainable development (B+), Editura Agroprint publishing house, Timişoara, 2008
- O. Brînzan, L. Csorba, The impact of environmental taxes upon contemporary entreprises price policy (B+), Editura Agroprint publishing house, Timişoara, 2008
- L. Csorba, O. Brînzan, E. Ţigan, Sustainable strategy for a contemporary economic development (B+), Editura Agroprint publishing house, Timişoara, 2008
- L. Csorba, V. Pantea, The contemporary Romanian small business environment, Editura Air Force Academy Publishing House, Braşov, 2008
- V. Pantea, L. Csorba, Contingency theories of leadership (B+), Editura Air Force Academy Publishing House, Braşov, 2008
- L. Csorba, O. Brînzan, Factors of regional change in Romania (B+), Editura Land Forces Academy Publishing House, Sibiu, 2007
- O. Brînzan, L. Csorba, HACCP risk management, Editura Land Forces Academy Publishing House, Sibiu, 2007
- O. Brînzan, L. Csorba, Food safety - strategy and actions (B+), Editura Land Forces Academy Publishing House, Sibiu, 2007
- L. Csorba, R. Lile, Wohlstand in mittel- und Ost Europa (B+), Editura Analele Universităţii din Oradea, 2007
- L. Csorba, R. Lile, The population and their demographic features - a main factor of economic growth (B+), Editura Analele Universităţii din Oradea, 2007
- L. Csorba, The American Federal Agencies (B+), Editura Land Forces Academy Publishing House, Sibiu, 2007
- L. Csorba, The government and the economy (B+), Editura Land Forces Academy Publishing House, Sibiu, 2007
- L. Csorba, R. Lile, Green economy in the context of sustainable development (B+), Editura Agroprint Publishing House, 2007
- L.Csorba, R. Lile, Environmental protection financial instruments (B+), Editura Agroprint Publishing House, Timişoara, 2007
- R. Lile, L. Csorba, TQM - the important role in the modern management (B+), Editura Simpozion Ştiinţific Internaţional: Managementul dezvoltării durabile, Univ. de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului, Timişoara, 2007
- L. Csorba, R. Lile, New sustainable rural development strategies, Editura Simpozion Ştiinific Internaţional: Managementul dezvoltării durabile, Univ. de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului, Timişoara, 2007
- L. Csorba, The communication policy in the nonprofit sector (B+), Editura Land Forces Academy Publishing House, 2006
- L. Csorba, The nonprofit organizations - support of the contemporary market economy (B+), Editura Land Forces Academy Publishing House, Sibiu, 2006
- R. Lile, L. Csorba, The romanian energy market, Editura Theoretical and practical approaches in economics, "Aurel Vlaicu" University Publishing House, 2010
- L. Csorba, R. Lile, New behavior trends in the area of food industry products, Editura "Aurel Vlaicu" University Publishing House, Arad, 2010
- L. Csorba, Energy resources in the sustainable development view, Editura Journal of Economics and Business research, Editura Universităţii "Aurel Vlaicu" Arad, 2010
- L. Csorba, Protecţia consumatorului - noi abordări, Editura Revista de Comerţ, editor Tribuna Economica, 2010
- L. Csorba, Al. Cioarna, Impactul crizei economice actuale asupra activităţii IMM-urilor, Editura Revista de Comerţ nr. 8/2010, editor Tribuna Economică, 2010
- L. Cismaş, L. Csorba, Gestionarea proprietăţii intelectuale în economia informaţiei, Editura Revista de Comerţ nr. 7/2010, editor Tribuna Economică, 2010
- L. Csorba, Protecţia consumatorilor de medicamente, Editura revista Tribuna Economică nr. 25/2010, 2010
- L. Cismaş, L. Csorba, Restricţiile verticale - componentă a tacticilor de comercializare în marketing, Editura Revista Tribuna Economică nr. 20/2010, 2010
- V. Boglea, L. Csorba, Efectele fiscalităţii asupra calităţii vieţii, Editura Revista de Comerţ nr. 3/2010, editor Tribuna Economică, 2010
- V. Boglea, L. Csorba, Impozitele pe mediu - componentă a politicii de dezvoltare durabilă în UE, Editura Revista de Comerţ nr. 3/2010, editor Tribuna Economică, 2010
- L. Csorba, Al. Vlasiu, Logistica inversă - noua structura de distribuţie a viitorului, Editura Revista Tribuna Economică nr. 3/2010, 2010
- L. Csorba, Sistemul de transport în România, Editura Revista de Comerţ nr. 2/2010, editor Tribuna Economică, 2010
- L. Csorba, Practicile de marketing ecologic, Editura Revista Tribuna Economică nr, 2/2010, 2010
- L. Csorba, Diagnosticul funcţiunii de producţie a firmei, Editura Revista de Comerţ nr. 9/2009, editor Tribuna Economică, 2009
- L. Csorba, Politica regională în România - instrument de reducere a disparităţilor regionale, economice şi sociale, Editura Revista de Comerţ. nr. 7/2009, editor Tribuna Economică, 2009
- L. Csorba, V. Petre, Publicitatea înşelătoare la alimente, Editura Revista de Psihologie economică aplicată nr. 4/2009, editor Tribuna Economică, 2009
- L. Csorba, Diagnosticul situaţiei juridice a firmei, Editura Revista de Comerţ nr. 12/2008, editor Tribuna Economică, 2008
- L. Csorba, Diagnosticul aprovizionării în comerţ, Editura Revista Tribuna Economică nr. 39/2008, 2008
- L. Csorba, M. Spânu, Consumul mondial de audio-vizual - între etică şi realitate, Editura Revista de Comerţ nr. 2/2008, editor Tribuna Economică, 2008
- L. Csorba, Diagnosticul de marketing al firmei, Editura Revista Tribuna Economică nr. 30/2008, 2008
- L. Csorba, Poziţionarea pe piaţă a produselo alimentare, Editura Revista Tribuna Economică nr. 39/2007, 2007
- L. Csorba, Evoluţia marketingului serviciilor, Editura Revista Tribuna Economică nr. 37/2007, 2007
- L. Csorba, Capitalul uman - factor de producţie primordial în România contemporană, Editura Revista de Comerţ nr. 7/2007, editor Tribuna Economică, 2007
- L. Csorba, Economia socială de piaţă - între utopie şi realitate, Editura Revista de Comerţ nr. 7/2007, editor Tribuna Economică, 2007
- L. Csorba, Protecţionismul - o verigă economică activă în România postaderare, Editura Revista de Comerţ nr- 4/2007, editor Tribuna Economică, 2007
- M. Pantea, L. Csorba, Mărimea organizaţiei, Editura Revista Tribuna Economică nr. 21/2007, 2007
- L. Csorba, Dinamica dezvoltării regionale, Editura Revista Tribuna Economică nr. 11/2007, 2007
- L. Csorba, Comunicarea în comerţul internaţional, Editura Revista Tribuna Economică nr. 7/2007, 2007
- L. Csorba, Descentralizarea macroeconomică versus centralizare, Editura Revista de Comerţ nr. 1/2007, 2007
- L. Csorba, Cauzele disparităţilor regionale şi căile de reducere ale acestora în România, Editura Revista de Comerţ nr. 11/2006, editor Tribuna Economică, 2006
- L. Csorba, Preaderare la UE, Editura Revista de Comerţ nr. 8/2006, 2006
- L. Csorba, B. Gomoi, Impactul politicii unionale asupra dezvoltării rurale în România, Editura Revista de Comerţ nr. 8/2006, editor Tribuna Economică, 2006
- L. Csorba, Consumatorismul în industria cosmetică, Editura Revista de Comerţ nr. 8/2006, 2006
- L. Csorba, Interdicţii şi restricţii unionale ale politicii de comunicare, Editura Revista de Comerţ nr. 8/2006, 2006
- O. Brînzan, L. Csorba, Dezvoltarea rurală, Editura Revista de Comerţ nr. 7/2006, editor Tribuna Economică, 2006
- L. Csorba, Dezvoltarea regională durabilă, Editura Revista de Comerţ nr. 7/2006, editor Tribuna Economică, 2006
- L. Csorba, Piaţa europeană a noilor produse nedegradabile, Editura Revista de Comerţ nr. 7/2006, editor Tribuna Economică, 2006
- L. Csorba, Instrumente de vânzare la distanţă a serviciilor financiare, Editura Revista Tribuna Economică nr. 28/2006, 2006
- L. Csorba, Managementul european de supraveghere a pieţei, Editura Revista de Comerţ nr. 7/2006, editor Tribuna Economică, 2006
- L. Csorba, Metode de adaptare a pieţei la cerinţele comunitare, Editura Revista Tribuna Economică nr. 26/2006, 2006
- L. Csorba, Alimentele organice - promovare, realitate, etică, Editura Revista Tribuna Economică nr. 25/2006, 2006
- L. Csorba, S. Mihuţa, Consumatorul textil şi securitatea consumatorilor, Editura Revista de Comerţ nr. 5/2006, editor Tribuna Economică, 2006
- L. Csorba, Protecţia consumatorului european de jucării, Editura Revista de Comerţ nr. 7/2006, editor Tribuna Economică, 2006
- L. Csorba, Instrument strategic de comunicare în marketing: identitatea firmei, Editura Revista Tribuna Economică nr. 35/2006, 2006
- L. Csorba, Componente şi tehnici ale psihologiei de piaţă, Editura Revista Tribuna Economică nr. 37/2006, 2006
Abilități lingvistice
Germană, nivel avansat |
Engleză, nivel avansat |
Maghiara, nivel avansat |
Engleză, nivel avansat |
Germană, nivel avansat |
Maghiara, nivel avansat |